torsdag 13 januari 2011

Studio

Idag fick jag faktiskt ett litet "fotojobb"!
Det var min moster som ringde, hon har en klinik här i stan, Lena Kliniken heten den. Hon ville att jag skulle komma och ta några porträtt bilder på henne och en kille som jobbar där. Så jag gick dit, fotade lite. Kan inte erkänna att bilderna blev så värst bra, men dom duger! Jag har ju ingen bra utrustning till portättfoton INOMHUS!
Men men, det var ändå kul :). Jag ska komma dit på tisdag igen och fota någon till som jobbar där. Sen ska jag ta hem lite produkter som hon har och fota dom.
Så jag kommer bli deras lilla "fotograf"!

Jag har faktiskt kollat lite fram och tillbaka på studiogrejer ganska länge nu, och har ÄNTLIGEN hittat ett relativt bra erbjudande! :) Ser fram emot när jag får det hem till mig också, tror jag ska beställa den nästa vecka! wiiie!
Då kan det nog bli lite mer fotande av människor, men även djur inomhus :).
Längtaaar :)



Så det här tänker jag beställa (förhoppningsvis)! :)
I paketet ingår
2st blixtenheter
2st belysningsstativ, 84,5-228cm
2st paraplysoftbox ca 60x60cm
2st inställningslampor 50W
1st väska
Synk- och nätsladdar 

2 kommentarer: