onsdag 5 januari 2011

Natten

Jag sitter här i min ensamhet, klockan är mycket, eller lite.. Den är 05.55!  Är inte ens trött, så jag tycker inte det är någon idé att gå och lägg sig. Så jag sitter uppe och redigerar lite bilder istället :) Så jag hoppas ni gillar dom!

Får väl önska er ett Gott Nytt År också! Den är bilden är tagen på fri hand med Nikon D80, objektivet 55-200mm
Bländare: F/4
Exponeringstid: 1/60 sek
ISO: 1000

Den här bilden är tagen 2008, med min gamla kamera.
Bländare: F/2.8
Exponersingtid (slutare): 1/60
ISO: 60
                      

Den här är tagen i Februari 2010 på väg ut till Koster!
Bländare: F/11
Exponeringstid: 1/400 sek
ISO: 250

Det här är en av mina favoritbilder :) den är tagen på nordens ark i augusti 2010
Bländare: F/4.5
Exponeringstid: 1/50
ISO: 800

Glöm inte att trycka på bilderna för större och bättre kvalité !

2 kommentarer:

  1. Äh...var du tvungen att vara en bättre blomfotograf än mig också..hmm..som trettonåring!!
    Får jag lägga en länk hit i min blogg? Du finns ju i min blogglista nu men jag tänkte lägga in en lite synligare..

    SvaraRadera
  2. jag har hållt på med det här ganska länge så:O hahahha, förlåt då :)
    ja det gör du som du vill :)

    SvaraRadera