onsdag 12 september 2012

Nordens Ark

Nu var det ett tag, som vanligt, sedan jag la upp något här. Under helgen nu har jag varit på fotokurs för tredje gången på Nordens Ark med deras fotograf Tom Svensson.
Första gången där lärde jag mig en jäkla massa, nu är det näsan bara för skoj. Och OJ vad roligt det är!
Jag rekommenderar det starkt ifall ni vill lära mer om ljus och wildlife photography.

Tänkte lägga upp lite bilder här som jag har tagit, och som jag iaf är nöjd med!
Lägg gärna en kommentar och glöm inte att klicka på bilderna för bättre kvalité.

Alla bilderna är Mina och får inte tas utan min tillåtelse, om detta sker, kommer en anmälan göras.
Pallaskatten. Det här var en suprise, att få se Pallaskatten
bli matad. Det var roligt att se när de sprang runt.
Otroligt snabba djur!

Pallaskatten

Utterbilderna är inte så särskilt speciella. Men jag tyckte det var
coolt att se uttern så mycket som vi gjorde under helgen!
Här är hanen, men torr päls!

Lodjur.
Gillar den här bilden pga. att man ser honan i bakgrunden
och hon kollar på samma ställe som hanen

Lodjurshanen

Utterhanen



Utterhanen


Trött Varg. :)

Underbart ljus!

'Just chillin in the sun'
Lodjurhanen.


Röd panda.
Jag hade hoppats på att få se deras ungar,
men jag får komma tillbaka om någon månad:)
Då hoppas jag även att få se på amurleopardungen.
Jag har en maaassa mer bilder som jag är nöjd med, kanske kommer någon då och då? :)
Hoppas ni gillar de!
Kommentera gärna vilken bild ni gillar och varför ni just gillar den bilden. Skulle vara intressant att veta :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar