onsdag 9 mars 2011

Stress

Känner att jag inte riktigt har tid med det här, och vet inte heller vad jag ska lägga upp.
Kanske för att det inte händer så mycket i mitt liv just nu? Eller jo, det är faktiskt lite för mycket just nu!
Det enda jag tänker på är skolan, hur mycket vi har och göra. Jag  vill så gärna ut och fota något, men hinner verkligen inte! Har även varit och ridit ganska mycket nu under dom senaste veckorna! Om ni undrar vart jag rider, så rider jag på Björnäs vid Tanum hos Kina. Hon har underbara islandshästar där!

19e januari 2011
Klicka på bilden!





Det här är Hera,
Hon är ett 5-årigt islandshäststo :)
Hur snäll som hellst och urgullig!
Det är Kina som äger henne!






5e mars 2011
Klicka på bilden!





Det här är Hjartagná, lilla hjärtat som kallar vi henne!
Hon är ett 6-årigt islandshäststo!
Har ridit henne ganska mycket nu, och är rädd för att jag ska fastna för henne. Det här är nämligen inte Kinas häst, utan en som heter
Monika! :)











Jag har även redigerat två bilder på järvarna idag, och jag är så sjukt trött på mina bilder just nu, jag vill ut och fota nya bilder!! Jaha, här har ni! :)
Glöm inte att klicka på bilderna om ni vill se dom i större format :)


Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar